>

Fajne kurtki młodzieżowe z sieciówek

Wielu z nas interesuje się modą, jednak to dla młodzieży szczególnie ważne jest podążanie za aktualnymi modowymi trendami. W tym wieku o przynależności do danej grupy często decyduje powierzchowność, czyli także ubiór, który koniecznie musi być „na czasie”. Nic więc  dziwnego w tym, że markowe sieciówki mają wśród młodocianych najwierniejszą klientelę.

Ich ulubiony styl to casual- idealny zarówno na wyjście do szkoły, jak i wieczorne spotkanie ze znajomymi.

Wśród młodzieżowych kurtek szczególnym zainteresowaniem cieszą się krótkie, dopasowane do sylwetki, ze ściągaczami u dołu oraz przy mankietach. Na ogół w praktycznej, sportowej wersji. Młodzi kochają luźny styl, dlatego tego typu kurtki sprawdzą się w połączeniu z T-shirtem, uniwersalnymi jeansami i trampkami albo firmowymi adidasami.

Ciekawym rozwiązaniem są tak zwane bejsbolówki- model nawiązujący do amerykańskiej mody lat 90-tych. Zapinane na zamek błyskawiczny, z kołnierzem i ściągaczami w pasie oraz przy zakończeniach rękawów, najczęściej dwukolorowe z charakterystycznymi nadrukami. Stanowi idealne dopełnienie sportowego image-u.

Młodzi uwielbiają także ciuchy w drapieżnym, rockowym stylu, dlatego często wybierają praktyczne i ponadczasowe kurtki skórzane, które odpowiednio pielęgnowane służą im przez wiele lat. Ich zaletą jest także to, że świetnie sprawdzają się w typowo szkolnej wersji casual- z kolorowym T-shirtem i wytartymi jeansami.

Zamiast kurtki założyć można także jeansową katanę, która w ostatnich latach dumnie powraca na sklepowe półki. Lubiane szczególnie przez dziewczęta- dopasowane do sylwetki, zapinane na guziki lub zamek, z charakterystyczną stójką, idealne w połączeniu z modnymi legginsami.

Kurtki młodzieżowe charakteryzuje niezliczone bogactwo fasonów. Jedne z nich cechuje proste wykonanie i klasyczny krój, inne są zdecydowanie bardziej ekstrawaganckie, z finezyjnie rozmieszczonymi kieszeniami i zamkami oraz niestandardowym szwem. Młodzi nie boją się kolorów, bez skrępowania eksperymentują z modą, łącząc różne barwy i odcienie, nawet te pozornie do siebie nie pasujące. Ta tendencja widoczna jest nie tylko w wybieranych przez nich kurtkach, ale również w pozostałych elementach garderoby, w które zaopatrują się nie tylko w markowych sieciówkach i galeriach handlowych, ale również w tanich secondhandach, gdzie za kilka złotych można wyszperać fajną, niepowtarzalną kurteczkę.